سیستم خوب برای طراحی معماری؟

در این مقاله یک کلیت از اینکه چه سیستمی برای طراحی نیاز دارید را باهم مرور می کنیم .. 

 

اولین سوالی ک پیش میاد این است ک شما نیاز به سیستم قابل حمل دارید یا خیر ؟ خب پیشنهاد ما معمولا سیستم های پی سی و غیر قابل حمل میباشد چون با هزینه کمتر شما قدرت بیشتری در اختیار دارید . ولی اگر کار شما طوری است که دائم جا به جا میشوید پس گزینه ای جز لپتاپ ندارید. 

 

سوال مهم بعدی این است که با چه نرم افزارهایی میخواهید کار کنید ؟ نرم افزارهای گرافیکی به دو دسته CPU base و GPU base  تقسیم میشوند که دانستن این موضوع میتواند در خرید شما موثر باشد و هزینه های شمارا مدیریت کند . 

 

خب اگر شما از نرم افزار تریدیمکس برای طراحی سه بعدی استفاده کنید باید بیشتر هزینه خود را صرف خرید یک Cpu قوی کنید و اگر از نرم افزار لومیون استفاده میکنید یک گرافیک قوی به کار شما بیشتر میاد . اگر محدودیت مالی نداشته باشید بهترین کار این است که هردو را خوب تهیه کنید ولی اگر با هزینه کمتر بخواهید سیستم قوی تر بگیرید حتما این نکته برای شما خیلی موثر خواهد بود ..پس قبل خرید حتما به فروشنده بگویید با چه نرم افزارهایی کار می کنید . 

 

بعد از این مرحله سرمایه گذاری در مادربرد یا main board برای شما از چند جهت اهمیت دارد چون مادربرد تمام قطعات اصلی سیستم را مدیریت می کند و اگر قوی باشد هماهنگی بهتری در خروجی سیستم به شما ارائه می دهد و قابلیت ارتقا تا چند سال را دارد. 

 

قطعه بعدی مهم در سیستم های گرافیکی RAM میباشد که حداقل برای کارهای رندرینگ 32 گیگ باید در نظر گرفته شود . 

 

پس تا اینجا 4 قطعه مهم را بررسی کردیم برای استارت یک سیستم طراحی باقی قطعات مثل هارد - پاور-خنک کننده - مانیتور و قاب کیس بستگی به بودجه شما دارد چون می توانید خیلی برای این موارد هزینه کنید یا با قطعات دست دو و ارزان تر جمع کنید چون زیاد در خروجی کارهای شما تاثیری ندارند. 

 

همه اینها در صورتی بود ک شما سیستم PC خریداری کنید ولی اگر خواستید لپتاپ بخرید به این نکته توجه کنید که لپتاپ های ارزان به هیچ عنوان برای کارهای گرافیکی مناسب نیستند حداقل هزینه برای یک لپتاپ معمولی 30 ملیون تومان به بالا میباشد. 

 

در آخر هر سوالی در مورد خرید سیستم دارید میتوانید با ما مشورت کنید.

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید